Jeugdagenda

Jeugdagenda:

30-06-2018:
Reisje naar Vogel- en Dierenpark Ruinen, met een unieke populatie Nederlandse weide- en wadvogels. Tevens bezoek aan Bezoekerscentrum Dwingelderveld in Ruinen, waar verschillende mooie activiteiten zijn. Bij dit uitje willen we met eigen auto’s gaan. Als er ouders zijn die zo’n dag eens mee willen maken en wel willen rijden, dan zijn we daar erg blij mee. We vertrekken s’ morgens om 9.15 uur en zijn ongeveer 16.30 uur weer in Staphorst. Kosten voor leden € 10 en voor niet-leden

€ 15. Opgeven voor 19 mei.

22-09-2018:
Heidezuivering. Plaats en tijd worden nog bekend gemaakt.

13-10-2018:
Timmermiddag. Inforuimte Staatsbosbeheer, Vijverweg 5, Punthorst. Opgeven voor 3 oktober.  Aanvang 13.30. Voor leden gratis, niet-leden betalen € 2,50.

03-11-2018:
Natuurwerkdag. Opgeven kan bij Staatsbosbeheer of voor 30 oktober bij één van de contactadressen voor de jeugd.

17-11-2018:
Speurtocht, bij slecht weer een programma binnen. Inforuimte Staatsbosbeheer, Vijverweg 5, Punthorst. Aanvang 13.30. Voor leden gratis, niet-leden betalen € 1,00.

12-01-2019:
Spel/film/quiz. Uitdelen nieuwe programma’s. Inforuimte Staatsbosbeheer, Vijverweg 5, Punthorst. Aanvang 13.30 uur. Voor leden gratis, niet-leden betalen € 1,00.